• Angie Nomikou

Εργαστήρι σκηνογραφίας για πρακτικό σχεδιασμό παραστάσεων Διδάσκει ο Ντέιβιντ Νεγρίν



Το εργαστήρι σκηνογραφίας

Το εργαστήρι θεάτρου Καταπactή, για τρίτη συνεχόμενη χρονιά, διοργανώνει εργαστήρι σκηνογραφίας, σεσυνεργασία με τον έμπειρο σκηνογράφο Ντέιβιντ Νεγρίν.

Αυτό που κάνει το συγκεκριμένο εργαστήρι να ξεχωρίζει είναι το πρακτικό μέρος του. Οισυμμετέχοντες αφού γνωρίσουν το θεωρητικό κομμάτι της δουλειάς, μέσα από την ιστορία τηςσκηνογραφίας ανά τους αιώνες μέχρι και τις μέρες μας, θα κληθούν να σκηνογραφήσουν θεατρικέςπαραστάσεις που θα ανέβουν στο τέλος της χρονιάς από τους μαθητές του τμήματος υποκριτικής, θεατρικής γραφής και σχεδιασμού φωτισμών της Καταπactής υπό άκρως ρεαλιστικές συνθήκεςπαραγωγής.

Πιο συγκεκριμένα, ο Σωτήρης Δούβρης, η Μαρία Ζερβού και η Χρυσούλα Παπαδοπούλου ωςσκηνοθέτες των έργων που θα ανέβουν, θα κάνουν συναντήσεις με τους σκηνογράφους έτσι ώστε νατους δοθεί η σκηνοθετική γραμμή και να καταλήξουν στην τελική ιδέα λαμβάνοντας υπ’ όψιν τους τοδιαθέσιμο budget, πάντα υπό την επίβλεψη του Ντέιβιντ Νεγρίν και τη συνεργασία της διδάσκουσας τουτμήματος φωτισμών, Κατερίνας Μαραγκουδάκη, και του διδάσκοντα του τμήματος θεατρικής γραφής, Χάρη Μπόσινα.

Αναλυτικά:

Στους 3 πρώτους μήνες το μάθημα θα περιλαμβάνει θεωρητικό και πρακτικό μέρος.

-Το θεωρητικό μέρος χωρίζεται και αυτό σε δύο ενότητες

Α. ενότητα.

Η ιστορία της σκηνογραφίας και τα είδη των θεατρικών σκηνών ανά τους αιώνες σε συνδυασμό με μιαγενική ιστορία θεάτρου.

Σκοπός του μέρους αυτού είναι να εξοικειωθεί ο σπουδαστής με όσα έχουν προηγηθεί στο θέατρο και ναμάθει να διαβάζει τον θεατρικό χώρο αναλύοντας τα μειονεκτήματα και τα πλεονεκτήματα του.

Β. ενότητα.

Παρουσίαση όλων των δεδομένων που δε θα διδαχθούν σε ένα πανεπιστήμιο αλλά συμβαίνουν κατάτη διάρκεια μιας θεατρικής παραγωγής.

Πώς κλείνουμε μια δουλειά, τι πρέπει να προσέχουμε, ποιες δυσκολίες θα συναντήσουμε, πώςσυνεργαζόμαστε με τους κατασκευαστές, τους παραγωγούς, τους σκηνοθέτες και τους υπόλοιπουςσυντελεστές.

-Το πρακτικό μέρος περιλαμβάνει:

Τη διαδικασία δημιουργίας σκηνογραφίας μιας θεατρικής παράστασης. Πώς αποτυπώνουμε το χώρο, πωςστήνουμε μια μακέτα, τι παρουσιάζουμε, τι πρέπει να προσέχουμε κατά τη διάρκεια της μελέτης.

Το κατασκευαστικό κομμάτι που θα συνδυαστεί με την επίσκεψη μας σε εργαστήριο ενός κατασκευαστήσκηνικών που θα μας μιλήσει κι αυτός και θα δούμε στην εφαρμογή τους τα βασικά υλικά κατασκευής καιπώς και πότε τα χρησιμοποιούμε.

Μετά το πέρας των τριών αυτών μηνών, θα ξεκινήσει και η πρακτική εξάσκηση που ξεχωρίζει το σεμινάριοαυτό από οποιοδήποτε άλλο.

info

-δωρεάν μάθημα γνωριμίας στις 8/2/2021 (απαραίτητη η δήλωση συμμετοχής)

-από 15/2/2021 και κάθε Δευτέρα 19:00-22:00

-κόστος συμμετοχής 350€ (συμπεριλαμβανομένου ΦΠΑ)

-early bird: 10% έκπτωση για εγγραφές πριν τις 8/2/2021

-διατίθεται και online μέσω της πλατφόρμας “Zoom”

-πληροφορίες – δηλώσεις συμμετοχής: info@katapacti.gr – 2168096448

-διοργάνωση: εργαστήρι θεάτρου Καταπactή www.katapacti.gr

-δες το trailer μας στο youtube: https://youtu.be/7aqrP-v92AY

Σύντομο βιογραφικό Ντέιβιντ Νεγρίν

O David Negrin έχει μεταπτυχιακό στην Αρχιτεκτονική από το ΕΜΠ και είναι πτυχιούχος Αρχιτέκτοναςμηχανικός του ΕΜΠ και Διακοσμητής του ΤΕΙ Αθήνας. Από το 2000 εργάζεται ως σκηνογράφος στοθέατρο και από τότε υπογράφει σκηνογραφικές προτάσεις παράλληλα με την διατήρηση τουΑρχιτεκτονικού του γραφείου Είναι υποψήφιος διδάκτορας στο ΕΜΠ στο τμήμα Αρχιτεκτονικής στοντομέα συνθέσεων και ασχολείται ερευνητικά με τη σχέση Αρχιτεκτονικής και Σκηνοθεσίας, ένα αντικείμενοπου εφαρμόζει στην επαγγελματική του πορεία. Έχει διδάξει για 8 χρόνια σκηνογραφία στη Δραματικήσχολή «Ίασμος» και στο θεατρικό εργαστήρι «Βασίλης Διαμαντόπουλος» και έχει πραγματοποιήσειδιαλέξεις σε εκπαιδευτικά ιδρύματα για τη σχέση Θεάτρου και Αρχιτεκτονικής.

Ενδεικτικές σκηνογραφικές δουλειές του στο θέατρο είναι:

Αλίμονο στους νέους (Σακελλάριου – Γιαννακόπουλου)-12 ένορκοι (R. Rose) θέατρο Αλκμήνη – Πιάνωπαπούτσι πάνω στο πιάνο (Patari project) Θέατρο Πόρτα – Οδός Αβύσσου (Μ. Λουντέμη) Θέατρο Olvio – Φόνισσα (Α. Παπαδιαμάντη) Αρχαίο Θέατρο Δωδώνης – Εις μήνιν (Γ. Ρϊτσου) Αρχαίο Θέατρο Θάσου – Τo μπουφάν τη Χάρλει (B. Κατσικονούρη) Θέατρο Αλκμήνη

για πρακτικό σχεδιασμό παραστάσεων

Διδάσκει ο Ντέιβιντ Νεγρίν

Το εργαστήρι σκηνογραφίας

Το εργαστήρι θεάτρου Καταπactή, για τρίτη συνεχόμενη χρονιά, διοργανώνει εργαστήρι σκηνογραφίας, σεσυνεργασία με τον έμπειρο σκηνογράφο Ντέιβιντ Νεγρίν.

Αυτό που κάνει το συγκεκριμένο εργαστήρι να ξεχωρίζει είναι το πρακτικό μέρος του. Οισυμμετέχοντες αφού γνωρίσουν το θεωρητικό κομμάτι της δουλειάς, μέσα από την ιστορία τηςσκηνογραφίας ανά τους αιώνες μέχρι και τις μέρες μας, θα κληθούν να σκηνογραφήσουν θεατρικέςπαραστάσεις που θα ανέβουν στο τέλος της χρονιάς από τους μαθητές του τμήματος υποκριτικής, θεατρικής γραφής και σχεδιασμού φωτισμών της Καταπactής υπό άκρως ρεαλιστικές συνθήκεςπαραγωγής.

Πιο συγκεκριμένα, ο Σωτήρης Δούβρης, η Μαρία Ζερβού και η Χρυσούλα Παπαδοπούλου ωςσκηνοθέτες των έργων που θα ανέβουν, θα κάνουν συναντήσεις με τους σκηνογράφους έτσι ώστε νατους δοθεί η σκηνοθετική γραμμή και να καταλήξουν στην τελική ιδέα λαμβάνοντας υπ’ όψιν τους τοδιαθέσιμο budget, πάντα υπό την επίβλεψη του Ντέιβιντ Νεγρίν και τη συνεργασία της διδάσκουσας τουτμήματος φωτισμών, Κατερίνας Μαραγκουδάκη, και του διδάσκοντα του τμήματος θεατρικής γραφής, Χάρη Μπόσινα.

Αναλυτικά:

Στους 3 πρώτους μήνες το μάθημα θα περιλαμβάνει θεωρητικό και πρακτικό μέρος.

-Το θεωρητικό μέρος χωρίζεται και αυτό σε δύο ενότητες


Α. ενότητα.

Η ιστορία της σκηνογραφίας και τα είδη των θεατρικών σκηνών ανά τους αιώνες σε συνδυασμό με μιαγενική ιστορία θεάτρου.

Σκοπός του μέρους αυτού είναι να εξοικειωθεί ο σπουδαστής με όσα έχουν προηγηθεί στο θέατρο και ναμάθει να διαβάζει τον θεατρικό χώρο αναλύοντας τα μειονεκτήματα και τα πλεονεκτήματα του.

Β. ενότητα.

Παρουσίαση όλων των δεδομένων που δε θα διδαχθούν σε ένα πανεπιστήμιο αλλά συμβαίνουν κατάτη διάρκεια μιας θεατρικής παραγωγής.

Πώς κλείνουμε μια δουλειά, τι πρέπει να προσέχουμε, ποιες δυσκολίες θα συναντήσουμε, πώςσυνεργαζόμαστε με τους κατασκευαστές, τους παραγωγούς, τους σκηνοθέτες και τους υπόλοιπουςσυντελεστές.

-Το πρακτικό μέρος περιλαμβάνει:

Τη διαδικασία δημιουργίας σκηνογραφίας μιας θεατρικής παράστασης. Πώς αποτυπώνουμε το χώρο, πωςστήνουμε μια μακέτα, τι παρουσιάζουμε, τι πρέπει να προσέχουμε κατά τη διάρκεια της μελέτης.

Το κατασκευαστικό κομμάτι που θα συνδυαστεί με την επίσκεψη μας σε εργαστήριο ενός κατασκευαστήσκηνικών που θα μας μιλήσει κι αυτός και θα δούμε στην εφαρμογή τους τα βασικά υλικά κατασκευής καιπώς και πότε τα χρησιμοποιούμε.

Μετά το πέρας των τριών αυτών μηνών, θα ξεκινήσει και η πρακτική εξάσκηση που ξεχωρίζει το σεμινάριοαυτό από οποιοδήποτε άλλο.

info

-δωρεάν μάθημα γνωριμίας στις 8/2/2021 (απαραίτητη η δήλωση συμμετοχής)

-από 15/2/2021 και κάθε Δευτέρα 19:00-22:00

-κόστος συμμετοχής 350€ (συμπεριλαμβανομένου ΦΠΑ)

-early bird: 10% έκπτωση για εγγραφές πριν τις 8/2/2021

-διατίθεται και online μέσω της πλατφόρμας “Zoom”

-πληροφορίες – δηλώσεις συμμετοχής: info@katapacti.gr – 2168096448

-διοργάνωση: εργαστήρι θεάτρου Καταπactή www.katapacti.gr

-δες το trailer μας στο youtube: https://youtu.be/7aqrP-v92AY

Σύντομο βιογραφικό Ντέιβιντ Νεγρίν

O David Negrin έχει μεταπτυχιακό στην Αρχιτεκτονική από το ΕΜΠ και είναι πτυχιούχος Αρχιτέκτοναςμηχανικός του ΕΜΠ και Διακοσμητής του ΤΕΙ Αθήνας. Από το 2000 εργάζεται ως σκηνογράφος στοθέατρο και από τότε υπογράφει σκηνογραφικές προτάσεις παράλληλα με την διατήρηση τουΑρχιτεκτονικού του γραφείου Είναι υποψήφιος διδάκτορας στο ΕΜΠ στο τμήμα Αρχιτεκτονικής στοντομέα συνθέσεων και ασχολείται ερευνητικά με τη σχέση Αρχιτεκτονικής και Σκηνοθεσίας, ένα αντικείμενοπου εφαρμόζει στην επαγγελματική του πορεία. Έχει διδάξει για 8 χρόνια σκηνογραφία στη Δραματικήσχολή «Ίασμος» και στο θεατρικό εργαστήρι «Βασίλης Διαμαντόπουλος» και έχει πραγματοποιήσειδιαλέξεις σε εκπαιδευτικά ιδρύματα για τη σχέση Θεάτρου και Αρχιτεκτονικής.

Ενδεικτικές σκηνογραφικές δουλειές του στο θέατρο είναι:

Αλίμονο στους νέους (Σακελλάριου – Γιαννακόπουλου)-12 ένορκοι (R. Rose) θέατρο Αλκμήνη – Πιάνωπαπούτσι πάνω στο πιάνο (Patari project) Θέατρο Πόρτα – Οδός Αβύσσου (Μ. Λουντέμη) Θέατρο Olvio – Φόνισσα (Α. Παπαδιαμάντη) Αρχαίο Θέατρο Δωδώνης – Εις μήνιν (Γ. Ρϊτσου) Αρχαίο Θέατρο Θάσου – Τo μπουφάν τη Χάρλει (B. Κατσικονούρη) Θέατρο Αλκμήνη

13 προβολές0 σχόλια

ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ

PEAR PR BOUTIQUE 

H ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ ΜΑΣ

© 2017 Pear. All rights reserved. Created by A.S.Mardas.

  • Facebook Social Icon
  • Twitter Social Icon
  • Instagram Social Icon
  • LinkedIn Social Icon
  • Google+ Social Icon